Team Líder Soporte Técnico

Detalles de la oferta

**Específicos**
- Bachillerato en Ingeniería de Sistemas.
- Mínimo 2 años de experiência en puestos similares.
- Conocimiento en Active Directory.
- Conocimiento básico en Redes.
- Administración e implementación de servicios Microsoft Azure.

**Deseables**:

- Certificación en Azure Fundamentals.
- Certificación en Scrum Máster.
- Certificación en Redes.
- Proactividad.
- Enfoque a resultados.
- Buenas habilidades de comunicación y servicio al cliente.

Tipo de puesto: Tiempo completo

Salario: ¢350,000.00 - ¢355,000.00 al mes


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Senior Ios Mobile Engineer (South America)

We are looking for a **Senior iOS Engineer **in **South America **to participate at the highest level in our mobile team, helping design, architect and build...


Varsity Tutors - San José

Publicado a month ago

Technical Account Manager

**OUR VISION: THE WORLD. SUBSCRIBED.** Customers have changed. They're looking for new ways to engage with businesses. Consumers today have a new set of exp...


Zuora - San José

Publicado a month ago

Aws Python Automation Developer -Costa Rica - Remoto

We are looking for a professional with experience as a developer in **In this role**: - Build and develop quality control process pipeline and automation f...


Gsb - San José

Publicado a month ago

Applications Security Engineer -Costa Rica- Remoto

**Descripción del puesto** **Responsibilities** - Application security reviews (SAST, DAST, Pen testing) - Secure architecture design - Threat modeling - Se...


Gsb - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-28T02:41:02.326Z