Recepcionista Bilingue // Heredia Temporal

Detalles de la oferta

Apoyo al dep de RH
Llevar un registro completo y actualizado de los proveedores.
Adjudicar las compras de suministros por contratación.
Confeccionar y tramitar las órdenes de pedido por solicitud. .
Programar las rutas para la entrega de suministros.
Encargado de velar por el estado de los vehículos usados para el transporte de los suministros (Riteve, cambio de aceite, etc.).
Reuniones y capacitación por parte de los proveedores.
Coordinar traslado y entrega de equipo de oficina para el cliente (computadoras, mouse, teclados, etc.).

Salario : 480 000 colones
Dirección: Heredia


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Asistente De Aduana Operaciones

Explore your next opportunity at a Fortune Global 500 organization. Envision innovative possibilities, experience our rewarding culture, and work with talent...


United Parcel Service - Heredia

Publicado a month ago

Senior Administrative Assistant, Marketing

MKTQ424R41 At Databricks, we are passionate about helping data teams solve the world's toughest problems — from making the next mode of transportation a rea...


Databricks - Heredia

Publicado a month ago

Billing Administrator

Full-time Employee Status: Regular Role Type: Hybrid Department: Finance Schedule: Full Time Shift: Day Shift **Company Description**: **Experian is a ...


Experian - Heredia

Publicado a month ago

Billing Administrator

**Company Description** Experian is a global leader in providing information, analytical and marketing services to organizations and consumers to help manage...


Experian - Heredia

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-23T08:23:51.752Z