Gestor De Servicios Residir En Alajuela

Detalles de la oferta

FUNCIONES:
• Coordinación de servicios Funerales.
• Atención al cliente Presencial y telefónicamente
• Conocimiento en computación y digitación
• Manejo de redes como Whatsaap y sistemas propios de la empresa
• Experiencia en coordinación de personal indispensable
REQUISITOS:
• Residir en ALAJUELA *
• Experiencia comprobada en digitación mínimo 2 años.
• Mayor de 25 años
• Estudios en administración y servicios al cliente
• Con licencia B1 (No indispensable)
• Disponibilidad de horarios rotativos
• Buena presentación


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Service Desk Support Analyst

**Job Description**: Job Summary The Service Desk Support Analyst provides technical support by phone, chat and web tickets to 3M employees, contractors and...


3M - Alajuela

Publicado a month ago

Global Data Governance Project Coordinator

JLL supports the Whole You, personally and professionally. We are looking for a Global Data Governance Project Coordinator on the Amazon Account What this ...


Jll - Alajuela

Publicado a month ago

Business Intelligence Leader

**About Us** Huggies®. Kleenex®. Cottonelle®. Scott®. Kotex®. Poise®. Depend®. K-C Professional®. You already know our legendary brands—and so does the rest...


Kimberly-Clark - Alajuela

Publicado a month ago

Remote Operations Center Engineer

R0113191 On Site Belen, Costa Rica Full time Amentum is seeking an advanced level industrial BMS Lead Night/Day (Building Management System) Engineer to joi...


Amentum - Alajuela

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-23T13:54:28.040Z