Gestor De Cobros Telefónico

Gestor De Cobros Telefónico
Empresa:

Gissa Gestionadora Internacional


Detalles de la oferta

1. Contactar vía telefónica a los clientes asignados en el sistema de trabajo y proceder con la gestión correspondiente.

2. Llamar a todos los números que registra el sistema para lograr un contacto efectivo y por ende una negociación.

3. Llevar a cabo las llamadas cumpliendo con los estándares de calidad establecidos y siempre manteniendo el control de las llamadas con un buen servicio al cliente.

4. Cumplimiento de las metas de recuperación establecidas.

Tipo de puesto: Tiempo completo

Salario: ¢351,000.00 al mes


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Gestor De Cobros Telefónico
Empresa:

Gissa Gestionadora Internacional


Qa Analyst

**Job Summary**: **Key Responsibilities**: - Monitoring the quality of customer service provided by call center agent, monitoring the quality of the company...


Desde Crg Solutions - San José

Publicado a month ago

Payroll Tax Specialist

**Responsibilities **include, but are not limited to: **Payroll Processing** - Calculate and process employee wages, bonuses, and commissions based on compan...


Desde Crg Solutions - San José

Publicado a month ago

Eprocurement Analyst

As the eProcurement Analyst you will be responsible for establishing and developing digital integrations with customers through Punchout, EDI, CIH, API's and...


Desde Emerson - San José

Publicado a month ago

Credit Analyst

**IRC1053001 CREDIT ANALYST** Our culture believes in _POWERING YOUR POTENTIAL_. We provide global opportunities to develop your career, make your community...


Desde Cummins - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-16T16:18:46.765Z