Gerente De Ventas Institucionales

Detalles de la oferta

**Descripción**:
Identificar, generar y ejecutar todas las oportunidades de negocio en el segmento institucional de la CCSS y cualquier otro ente estatal relacionado con el consumo de medicamentos.

**Requisitos**:
Licenciatura en Administración de empresas, finanzas o carrera afín

Dominio de la ley de contratación administrativa

2 años mínimo experiência en procesos de contratación administrativa

Manejo de aplicaciones Microsoft Office

Conocimiento en plataforma de gobierno SICOP

Licencia y Vehículo propio


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Emerging Risk Manager

Basic qualifications - Bachelor's degree - 2+ years in a risk management or program management role - Excellent written and verbal communication skills with ...


Amazon Support Services Costa Rica Srl - San José

Publicado a month ago

Partner Success Account Management

With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementa...


Microsoft - San José

Publicado a month ago

Meet Team Lead

ROLE SUMMARY The Meetings, External Engagements, & Travel (MEET) Team Lead position is responsible for processing and ensuring the compliance of US MEET tra...


Pfizer - San José

Publicado a month ago

Senior Emerging Risk Manager

Basic qualifications - Bachelor's degree - 6+ years in a risk management or program management role - Excellent written and verbal communication skills with ...


Amazon Support Services Costa Rica Srl - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-22T23:54:22.406Z