Customer Support Specialist

Detalles de la oferta

**Overview**:As an agent, you will act as a liaison, provide product/services information, and answer questions via phone calls related to general inquiries about our internet service, and basic technical support.

**Competencies**:Identify and define problems, Active Listening, and Empathy

**Responsibilities**
- Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
- Provide appropriate solutions and alternatives to customers

**Requirements**:

- Only on site
- English level B2- 85%
- Work experience +
- Typing 20WPM
- Effective communication

Tipo de puesto: Tiempo completo, Indefinido

Salario: ¢450,000.00 - ¢500,000.00 al mes

Idioma:

- Inglés B2- 85%? (Obligatorio)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Service Representative

"This position is for Shyft Global Services, a leading technology lifecycle service provider that partners with companies around the world to shift the way t...


Td Synnex - San José

Publicado a month ago

Recepcionistas

Funciones del Puesto Atención y realización de llamadas telefónicas (nacionales e internacionales), transferencia de llamadas y mensajes Coordinación de ruta...


Global Pharmed S.A - San José

Publicado a month ago

Cajeros-Asesores

Ofrecer a nuestros visitantes un ambiente de hospitalidad mediante la capacidad de ponerse en su lugar, entender sus necesidades y preocupaciones, convirtién...


Cemaco Internacional S.A. - San José

Publicado a month ago

Cajero Medio Tiempo- Am Guachipelin

Escanear los códigos de los productos que han sido seleccionados por el cliente, para generar en el sistema la factura con el importe total a cancelar por la...


Auto Mercado - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-13T21:33:20.567Z