Cajera Temporal - Am Bratsi

Detalles de la oferta

Escanear los códigos de los productos que han sido seleccionados por el cliente, para generar en el sistema la factura con el importe total a cancelar por la mercadería y/o servicios públicos, recibir el dinero y aplicar la cancelación respectiva, brindando un excelente servicio al cliente. Proceder a empacar la mercadería en ausencia de los Auxiliares de Planta.

Tercer año aprobado

Experiência de 6 meses en labores similares
- Plaza temporal por 3 meses


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Asistente De Aduana Operaciones

Explore your next opportunity at a Fortune Global 500 organization. Envision innovative possibilities, experience our rewarding culture, and work with talent...


United Parcel Service - Heredia

Publicado a month ago

Senior Administrative Assistant, Marketing

MKTQ424R41 At Databricks, we are passionate about helping data teams solve the world's toughest problems — from making the next mode of transportation a rea...


Databricks - Heredia

Publicado a month ago

Billing Administrator

Full-time Employee Status: Regular Role Type: Hybrid Department: Finance Schedule: Full Time Shift: Day Shift **Company Description**: **Experian is a ...


Experian - Heredia

Publicado a month ago

Billing Administrator

**Company Description** Experian is a global leader in providing information, analytical and marketing services to organizations and consumers to help manage...


Experian - Heredia

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-24T03:19:23.217Z