Bilingual Administrative Assistant

Detalles de la oferta

**Bilingual Administrative Assistant - part-time or full-time**

**This is an exciting opportunity for a bilingual administrative individual with intermediate to advanced level of English.
Our company is dedicated to home care for clients with disabilities and older adults in the US.
We aim to create a small team of enthusiastic individuals in Latin America who provide administrative support to our offices in the US so that the company can continue to improve the quality care given to clients and enable continued growth.
**
*Duties & Responsibilities
- Written and verbal communication with offices, clients, and others as needed (ex.
references for caregivers hired) providing support via Gmail, Slack, and Google Meets
- Coordinate and liaison between different teams and leaders in Latin America and the US
- Work with and create documents in Google Drive and be willing to learn new platforms
- Manage successfully with attention to detail various projects monitoring multiple tasks and deadlines
- Other miscellaneous projects as assigned, including but not limited creating social media marketing content, updating website, data entry, auditing files, updating documents
- Willingness to learn, improve, and grow with the team and company

**Qualifications**:

- Experience as an administrative assistant and/or working with a US company preferred but not required
- Must possess intermediate to advanced level of written English - verbal English conversational or higher
- Must be available in Jaco, Costa Rica during hours of Monday to Friday 8:30 am to 4:00 pm EST with flexibility to work from home and able to work from a local office/coworking space to collaborate in-person with other team members as needed

We seek individuals interested in growing with our company.
We offer an international environment, an opportunity to improve English in a professional context, and the possibility to learn a variety of new skills.
Compensation is based on experience - approximately ($800 USD/Month).
*
*
Asistente Administrativo Bilingüe - medio tiempo o tiempo completo

Esta es una oportunidad emocionante para una persona administrativa bilingüe con un nível de inglés intermedio a avanzado.
Nuestra empresa se dedica al cuidado en el hogar a clientes con discapacidades y adultos mayores en los Estados Unidos.
Nuestro objetivo es crear un pequeño equipo de personas entusiastas en América Latina que brinden apoyo administrativo a nuestras oficinas en los EE.
UU.
para que la empresa pueda continuar mejorando la calidad de la atención brindada a los clientes y permitir un crecimiento continuo.
Deberes y responsabilidades
- Comunicación escrita y verbal con oficinas, clientes e otros, según sea necesario (p.
ej., referencias de cuidadores contratados) brindando apoyo a través de Gmail, Slack y Google Meets
- Coordinación entre diferentes equipos y líderes en América Latina y EE.
UU.
- Trabajar y crear documentos en Google Drive y estar dispuesto a aprender nuevas plataformas
- Administrar exitosamente y con atención a detalles varios proyectos monitoreando múltiples tareas y plazos
- Otros proyectos misceláneos según lo asignado, que incluyen, entre otros, la creación de contenido de marketing en redes sociales, la actualización del sitio web, la entrada de datos, la auditoría de archivos, la actualización de documentos
- Disposición para aprender, mejorar y crecer con el equipo y la empresa

Calificaciones
- Experiência como asistente administrativo y/o trabajando con una empresa de EE.
UU.
preferible pero no requerida
- Debe poseer un nível intermedio a avanzado de inglés escrito - inglés verbal conversacional o superior
- Debe estar disponible en Jaco, Costa Rica durante el horario de lunes a viernes de 8:30 am a 4:00pm EST con flexibilidad para trabajar desde casa y poder trabajar desde una oficina local/espacio de coworking para colaborar en persona con otros miembros del equipo como necesario

Buscamos personas interesadas en crecer con nuestra empresa.
Ofrecemos un entorno internacional, la oportunidad de mejorar el inglés en un contexto profesional y la posibilidad de aprender una variedad de nuevas habilidades.
La compensación se basa en la experiência: aproximadamente ($800 USD/Mes).
*

**Job Types**: Full-time, Part-time
Part-time hours: 40 per week

Pay: ¢500,000.00 - ¢700,000.00 per month

**Language**:

- English (required)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Assistant General Manager

One of the best hotels in our country is looking for its Assistant General Manager - Requirements Minimum of 3 years of experience in similar roles At least...


Recluta Talent Hunter - Alajuela

Publicado a month ago

Sr. Product Manager

**Job Type**: Full-Time Overview: Hi, we're SmileDirectClub, and we're big believers that everyone should have access to a smile they love. We also believe t...


Smiledirectclub - Alajuela

Publicado a month ago

Encargado De Reclutamiento

Dependiente Auxiliar, entre sus funciones principales el Servicio al cliente, limpieza general, acomodo de productos. Tipo de puesto: Tiempo completo Sueld...


Inversiones Ampm - Alajuela

Publicado a month ago

Intercompany Manager-1

**Your Job** You're not the person who will settle for just any role. Neither are we. Because we're out to create Better Care for a Better World, and that t...


Kimberly-Clark - Alajuela

Publicado a month ago

Built at: 2025-01-22T12:14:06.933Z