Detalles de la oferta

REQUISITOS:
Educación mínima: Educación Técnico/Profesional.
Experiencia mínima de 1 año en puestos relacionados a ventas y telemercadeo.
Coordinación y control de agendas del equipo comercial.
Control tramites de proveedores.
Conocimiento en proceso de licitación.
Manejo de plataforma SICOP
DESEABLE:
Conocimiento financiero.
Experiencia en servicio al cliente.
Vivir cerca de la zona de Escazú, Santa Ana o alrededores.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Back Office Support (Trilingual) - Onsite

Intermediate level of English (B2 or above) - Intermediate level in French - Portuguese - German or Dutch - High school diploma - No previous experience requ...


Infotree Global Solutions - San José

Publicado a month ago

Systems Process & Tools Manager

**About Netskope**: Today, there's more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realiz...


Netskope - San José

Publicado a month ago

Auxiliar Vindi - Vindi Cipreses

Reabastecer, limpiar, acomodar y rotar la mercadería en las góndolas y de las urnas, controlar las fechas de vencimiento y velar por la limpieza tanto del ár...


Auto Mercado - San José

Publicado a month ago

Service Delivery Coordinator Ii

**the position** You drive timely deliverables to customers in accordance with Service Level Agreements (SLAs) while creating excellent customer experiences...


Nitel - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-25T03:20:13.440Z