Analista De Logística Costa Rica

Detalles de la oferta

**Qué puedes esperar de su día a día en Straumann Group?**
- El almacenista tiene la función principal de la organización y custodia de los productos en el almacén.
- Asegura cumplimiento de los requisitos reglamentarios y el cumplimiento de las especificaciones de producto señaladas por el fabricante.
- También es el principal responsable de pedidos de los clientes.
- Reporta directamente al Gerente de Finanzas.

**¿Qué necesitas tener o saber?**
- Graduado de Escuela nível medio
- Deseable Inglés
- Conocimiento de Windows (Word, Excel, PowerPoint)
- Deseable conocimiento de SAP
- Disponibilidad para trabajar en nuestra oficina en Heredia-Belen.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Operations Senior Analyst

Full-time Employee Status: Regular Role Type: Home Department: Analytics Schedule: Full Time Shift: Day Shift **Company Description**: Experian is the ...


Experian - Heredia

Publicado a month ago

Business Performance Improvement Analyst

The Analyst, Business Performance Improvement (BPI), is responsible for improving the overall performance and/or productivity in a given business process wit...


Sysco Costa Rica - Heredia

Publicado a month ago

Manager, Merger & Acquisition Finance (M&A)

**Company Description** At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can'...


Servicenow - Heredia

Publicado a month ago

Senior Manager, Business Integration (Merge

Responsible for managing or performing work associated with IT infrastructure & systems administration (internal or outsourcing staff) including installation...


Sysco Costa Rica - Heredia

Publicado a month ago

Built at: 2025-01-10T00:21:44.294Z