Agente De Call Center Junior

Agente De Call Center Junior
Empresa:

Igt


Detalles de la oferta

IGT (NYSE:IGT) is a global leader in gaming. We deliver entertaining and responsible gaming experiences for players across all channels and regulated segments, from Lotteries and Gaming Machines to Sports Betting and Digital. Leveraging a wealth of compelling content, substantial investment in innovation, player insights, operational expertise, and leading-edge technology, our solutions deliver unrivaled gaming experiences that engage players and drive growth. We have a well-established local presence and relationships with governments and regulators in more than 100 countries around the world, and create value by adhering to the highest standards of service, integrity, and responsibility. IGT has approximately 10,500 employees. For more information, please visit . ResponsibilidadesCanalizar todo tipo de solicitudes entre el cliente final y todos los departamentos de la empresa, minimizando el envío innecesario del equipo técnico solucionando inconvenientes en el punto de venta. Atencion de llamadas de cliente externo y de cliente interno. Asignar técnicos de campo para despacho. Llamar, dar seguimiento de cobro a agentes morosos. Brindar soporte al departamento de Contabilidad en el registro y trámite de solicitudes de ajuste por fallas de impresión o problemas de comunicación. Trabajo de campo con equipo de servicio técnico y ventas con la finalidad de tener un amplio conocimiento de resolver inconvenientes desde otra perspectiva. Aplicación de encuestas según necesidades operativas. Requisitos1 año de experiencia en servicio al cliente y/o como agente de call Center. Bachillerato en Educación media. Dominio Intermedio del paquete Office (Word, Excel, Power Point, Internet, y Outlook). Excelente comunicación oral y escrita. Excelente Ortografía.Habilidades Construcción de relaciones colaborativas Toma de decisiones Impulso por resultados Fomentar la innovación Energía personal #LI-AH


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Agente De Call Center Junior
Empresa:

Igt


Guest Service Expert

**Número de Empleo** 23204760**Categoría de Empleo** Food and Beverage & Culinary**Ubicación** AC Hotel San Jose Escazu, Avenida Escazu, Escazu, San Jose, Co...


Desde Marriott International, Inc - San José

Publicado a month ago

Guest Experience Supervisor

**Número de Empleo** 23120601**Categoría de Empleo** Rooms & Guest Services Operations**Ubicación** Courtyard San Jose Escazu, Calle Marginal Norte Plaza Its...


Desde Marriott International, Inc - San José

Publicado a month ago

Customer Support Representative Travel Tech Startup

**Join a Disruptive Startup**RoverPass, a startup in the RV park and campground industry, is revolutionizing the way campgrounds and RV parks drive business....


Desde Prometeo Talent - San José

Publicado a month ago

Spanish Interpreter/Operator

**Spanish Interpreter/Operator****Position Summary**The Over the phone interpretation is one of the growing lines of business at Lionbridge. The Spanish Inte...


Desde Lionbridge Technologies - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-05-08T20:52:00.547Z